Home

Što te žulja? Tema: Hrvatska pošta

Vi pitate, mi tražimo odgovore

22.5.2018.

Vi pitate, mi tražimo odgovore u emisiji ŠTO TE ŽULJA? na Prvom karlovačkom

 

Pitanje: 

Imam prigovor na Hrvatsku poštu, odnosno na poštu u Karlovcu na adresi Ulica Ivana Gorana Kovačića 4. S obzirom na preuređenje i moderniziranje, slušateljica se požalila kako novouređena pošta nije prilagođena za osobe s invaliditetom, točnije za slijepe osobe. Slijepim osobama nemoguće je znati kada su na redu, s obzirom da se korisnike usluge o tome obavještava na ekranu kojeg slijepe osobe ne vide. Što će se napraviti po tom pitanju?

Odgovor: 

Osobama s invaliditetom, kao i sve druge institucije, dajemo prednost i mi, ali i drugi korisnici. Nije potrebno da uzimaju broj i čekaju u redu, već ih naši djelatnici odmah prime. Na svakom šalteru je istaknuto da trudnice i osobe s invaliditetom ostvaruju prednost u redu i ne trebaju čekati. Mi ćemo svakako uputiti upit na znanje nadležnima na terenu, a vas molimo da uputite slušatelje putem etera da samo pitaju kad uđu u poštanski ured te će im pomoć u obavljanju usluge biti odmah pružena.

Hrvatska pošta obavlja poštanske usluge u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama, Pravilnikom o obavljanju univerzalne usluge, općim uvjetima poslovanja te aktima Svjetske poštanske udruge u međunarodnom prometu. U skladu s Razvojnom strategijom Pošta2022., Hrvatska pošta širi opseg usluga koje pruža građanima u poštanskim uredima čime se pridonosi ostvarenju misije: „Hrvatska pošta – građanima na usluzi“. Partnerstvom i suradnjom sa sve više državnih i javnih institucija Hrvatska pošta teži povećanju kvalitete i većoj dostupnosti usluga građanima. Svojom mrežom s više od 1000 poštanskih ureda diljem zemlje pruža usluge u svim dijelovima Hrvatske.